Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Drie challenges!

Hoi hoi!

Eindelijk had ik weer eens tijd om te werken aan een kaartje met uitdagingen van Nederlandse Challenges. Weken gaan zo snel de laatste tijd, voor je het weet is de uitdaging al weer voorbij.
Maar nu grijp ik m'n kans en heb ik maar liefst drie challenges gecombineerd!

De challenge van: 
Creatieve Zebra: geen bloemen gebruiken
EKEF: vlaggetjes op de kaart
Dutch Card Lovers: babykaart

Ik heb mijn nieuwe setje maar weer gepakt, diegene waar ik vorige week een babykaart voor een meisje mee maakte. Vandaag heb ik voor een jongenskaart gekozen. (Nu moet er alleen nog ergens een jongen geboren worden ;-)) Vlaggetjes moesten er op en ik vond een leuk stukje design papier in de kleur Island Indigo. Ik vond dit het best te combineren met zwart, maar dat is wel een beetje somber voor een babykaart. Daarom ter compensatie maar een wit lintje erbij gepakt.

Verder ben ik druk met ons jongste hondje, zij is gisteren gesteriliseerd en nog wel een beetje zielig vandaag hoor.. 

Dan nu mijn kaartje:


Ben benieuwd naar jullie reacties!

Nog een fijne dag verder en tot gauw!

15 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de voetjes en de vlaggetjes aan de hoeken, het strikje maakt het net ietsje minder stoer.
    Sterkte met het hondje :)
    Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een uitdaging die 3 challenges combineren, maar ik vind hem zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief kaartje zeg, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt! Mooi! Dat witte strikje is idd wat zachter op een babykaartje dan een zwarte ;) Bedankt voor het meedoen bij EKEF deze week! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geslaagd kaartje! Die voetjes zijn zo lief en in een mooi evenwicht met de achtergrond. Dank voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die challenges mooi gecombineerd en wat een leuke baby stempels zijn dit!
    Leuk dat je meedoet aan zowel DCL als EKEF!, bedankt!
    Ik heb voor mijn vlaggetjes idd gewone cocktailprikkertjes gebruikt maar wel de bovenste puntjes eraf geknipt ;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, ook voor een babykaart kan het heel goed.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje, prachtige stempel heb je gebruikt!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Erna,
    SU-per leuk! En slim die combinatie van challenges. Probeer ik ook als ik tijd heb om het uit te zoeken! Ben benieuwd naar de nieuwe challenge blog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje,de voetjes zo klein.Prachtige kleur heb je voor deze kaart ook gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat een lieve kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor en heel lief zo met die voetjes
    dank je wel voor het meedoen met DCl
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ow wat een prachtige kaart
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In één woord: Schitterend! Heel orgineel hoe je de vlaggetjes hebt verwerkt, bedankt voor het mee doen bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!