Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

Dynamic Duos #40

Hallo allemaal!! 

Het is weer zaterdag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van Dynamic Duos! Vorige week heb ik daar een weekje overgeslagen omdat ik mee deed met de Blog hop van ons Pinkies Team. Ben je de Bloghop niet tegengekomen en wil je hem alsnog volgen? Klik dan HIER. 

Maar voor vandaag heb ik een kaartje met de nieuwe kleuren uitdaging van DD. Ik vind het eigenlijk wel een mannelijk kaartje qua kleuren, maar die knoopjes, kun je eigenlijk wel een kaart met knoopjes er op naar een man sturen? Wat vinden jullie??

Ik hoop dat jullie ook mee willen doen. 

Ik zag ook dat ik er weer een volger bij heb, leuk! Van harte welkom en super dat je me wilt volgen!

En om jullie een beetje nieuwschierig te maken kan ik vertellen dat ik maandag met een nieuwtje kom! Ben je nieuwschierig, kom dan maandag even kijken op mijn blog!

Dan nu mijn kaartje:


De grijze rechthoekjes zijn gestempeld met een nieuwe stempel van de set Beyond Plaid, uit de Spring/Summer catalogus. Daar is dus ook een embossingfolder van met hetzelfde patroontje! Dat vond ik leuk om te combineren. De tekst is van een grote set "Word Play" die ik gratis kreeg van Stampin'Up! omdat ik voldaan heb aan een aantal criteria voor de eerste maanden als demonstratrice! Leuk he!! Ik ben er heel blij mee want ik heb al vaak naar die set zitten kijken maar vond hem eigenlijk te duur.

Dit is de kleurenuitdaging voor deze week:


De optie (wolken) heb ik deze keer niet gebruikt.

Nu ga ik zo verder met het voorbereiden voor de SU party die ik vanmiddag bij mij thuis geef. Hij zit meer dan vol aan deelnemers (leuk!) 

Voor nu, lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Erna. En de tekst-stempels zijn inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,

    Het was gezellig vanmiddag, we hebben wat leuks gemaakt én ik heb ook nog e.e.a. geleerd ;-). Bedankt!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Maureen, ik vond het ook erg leuk! En die tip vergeet je nooit meer he, hahaha. Echt leuk!

      Verwijderen
  4. Mooie kaart! Knoopjes kunnen best op een 'mannenkaart', maar dan zou ik niet voor bloemetjesknoopjes kiezen. ;-)
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh daar zeg je wat, ja natuurlijk, had ik beter geen bloemenknoopjes kunnen gebruiken. Mmmm, misschien kan ik ze nog verwisselen :-)

      Verwijderen
  5. Ohhhh, I love the matching houndstooth on the main panel and background! The little flower buttons add just the right amount of cuteness!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, Erna! Perfect for a guy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic card, Erna. ;-) I love the houndstooth patterns and those cute buttons. Beautiful job! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cute card Erna, love the houndstooth!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute, love that wish big sentiment and the hounds tooth EF!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card for a man! Love how you've mixed stamped houndstooth patterns with the embossed ones - great idea!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!