Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

Dynamic Duos!

Hoi hoi allemaal,

Vanochtend moest ik werken, dat gebeurt 1x in de paar maanden, dat ik op een zaterdagochtend moet werken. Vandaar dat mijn berichtje vandaag ietsje later gepost wordt.

Ik heb weer een kaartje voor jullie met de nieuwe kleuren uitdaging van The Dynamic Duos #41.
Deze week een monochromatic combinatie, Pool Party en Island Indigo. Ik ben echt dol op de kleur Island Indigo maar Pool Party begin ik steeds leuker te vinden! 
Ik heb mijn setje "Circle Circus" gepakt en er een achtergrondje mee gestempeld. Daarbij heb ik ook de kleur Crumb Cake gecombineerd.

Vanmiddag ga ik lekker freubelen op mijn hobbykamer, het buiten toch veel te koud :-)

Dit is mijn kaartje:


Een jute touwtje er om heen, tekst van de set "Oh Hello" en nog een knoopje.
De basiskaart is Pool Party, met een tussenlaag van Island Indigo. De achtergrond is Whisper White van Stampin'Up! Een hele fijne papiersoort om op te stempelen!

Leuk dat je (weer) langskwam op mijn bloggie! 


13 opmerkingen:

  1. Ben dol op die kleuren en vind je kaartje dan ok super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Another fab card, Erna! You rocked the challenge this week! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Erna! Ben zelf ook dol op de kleurencombi Pool Party en Island Indigo. Mooi gemixt met Crumb Cake, super gedaan!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knappe kaart met prachtige kleuren!
    Ben fan hoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren! Hier hou ik wel van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk! liefs joyce
    ps Ik geef een leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty Erna love the button and twine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a fun card, Erna. ;-) I love the images and embellishments you used. Fantastic job with these colors! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje, en super leuke kleurencombi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a cute sentiment! I love your graphic design this week - perfect with these colours :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wonderful stamped background Erna - love the silver button too!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!