Pagina's

donderdag 28 februari 2013

Gastenkadootjes...

Vandaag even een snel berichtje. Gisteren had ik een party in Deventer en het was daar heel gezellig! Voor de gasten had ik het volgende gemaakt, een mini rittersport ingepakt in dit "doosje": 



Het papier is bashful blue en chocolate chip. De stempel komt van het setje "For the Birds" en de tekst komt van "Teeny Tiny Sentiments". De ondergrond van het bashful blue heb ik gestempeld met de background stippen stempel :-)

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes!!!
    Leuke ideeën heb je steeds, Erna!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tachtig, je hebt zo wel heel snel wat kleine cadeautjes,. Goed om te onthouden, een klein bedankje is heel wat waard! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes zeg! Mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, Erna. En smullen maar van de lekkere chocolade.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!