Pagina's

maandag 11 februari 2013

geboortekaartje

Hoi lieve bezoekers van dit blog! Ik waardeer het enorm dat je een kijkje komt nemen!  

Hebben jullie ook zo genoten van de bloghop van afgelopen weekend? Ikke wel! Wat een leuke dingen heeft iedereen gemaakt! 

Vorige week had ik nog een geboortekaartje nodig en ik heb onlangs de stempelset "Baby Prints" gekocht. Ik zat er al langer naar te kijken en vind hem zo leuk!
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt, hij is al op de bus gegaan en hopelijk goed aangekomen. 


Dit is de stempelset:


Baby Prints - Clear-Mount Stamp

Vandaag ga ik weer verder met voorbereiden voor de party van morgenavond in Beekbergen en de party die komende zaterdagmiddag bij mij thuis is. Wil je nog komen zaterdag? Mail mij dan even!

Dit was het weer voor vandaag. Lieve groetjes en


6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig geboorte kaartje erg mooi.
    groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje, mooie stempelset.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,

    Wat een supermooi babykaartje..prachtig..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een " mooi" eenvoudig kaartje , heel erg geslaagd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een geweldige geboortekaart, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk gemaakt ! toppertje hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!