Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Kleuren challenge

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, ik heb de kleuren gebruikt van de challenge van The Color Throwdown. Die vind ik echt gaaf!! En ik heb mijn blenderpen uit de kast gehaald om deze mooie bloem in te kleuren met inkt. De tekst komt van een nieuwe stempelset uit de Spring/Summer mini. De blaadjes zijn gemaakt met het takje dat op de vogelpons zit. 

Ondertussen zie ik dat er natte sneeuw naar beneden komt buiten. brrrrr! En het was zo lekker gisteren met die zon! 

Dit is mijn kaartje:


En dit is de kleurenuitdaging:


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik het superleuk vind om jullie reacties te lezen! Ik waardeer dat enorm! Omgekeerd probeer ik ook bij jullie langs te komen op je blog! Altijd leuk om te zien wat anderen inspireert en wat er gemaakt wordt in freubelland :-))

Lieve groetjes en: 

6 opmerkingen:

  1. Dit kun je dus doen met de blenderpen. Mooi! Ik heb deze besteld dus ik ben benieuwd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tekststempel doet het ook prachtig op het kaartje. Mooie kleurcombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart die meteen opvalt! Dat groen komt er mooi uit, ik krijg al zin in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een mooie tekststempel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Deze is super, Erna! Mooi met het roze in de bloem en leuke accentjes. Een beauty!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!