Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Kleurenkaartteam!


Hoi hoi allemaal,

Vandaag is het de laatste woensdag van de maand. En omdat ik mee doe met het kleurenkaartteam van Martina  plaats ik vandaag mijn kaartje met roze en groen! Nu heb ik onlangs het super mooie nieuwe "Tea for Two" design papier in huis gekregen (uit de Spring/Summer catalogus van Stampin'Up! En daar zit onder andere een vel in met hele mooie bloemen. Ik wist gelijk dat ik dat papier wilde gebruiken voor deze challenge. (wil je ook dit mooie papier bestellen? mail me gerust!!)

Dit is mijn kaartje:

Paper: Calypso Coral, Very Vanilla, Tea for Two DSP
Inkt: Lucky Limeade
Stamps: Bring on the Cake (SU)
Acc: calypso coral ribbon, designer builder brad

Zien jullie die leuke "brad" ? Ook uit de Spring/Summer catalogus. En het leuke daarvan is dat je losse doorzichtige plakrondjes erbij krijgt waarmee je dus zelf een stukje papier of een heel klein stempeltje als centrum van de "brad" kan maken. Zo heb je altijd een bijpassende brad. 

Dit was het plaatje dat bij de kleurenuitdaging hoort:

Kleurenkaartenteam : 13de oproep : roze en groen

Voor mijn kaartje heb ik de sketch van PPA als uitgangspunt genomen.

PPA153w-frame


Vanochtend ben ik weer op pad voor een party in Deventer, gezellig! De gastenkadootjes die ik gemaakt heb voor vanochtend vind ik zelf ook erg leuk geworden, maar die laat ik morgen zien! 

Voor nu, lieve groetjes en:

 

30 opmerkingen:

  1. Wat een knappe kaart Erna!
    Inderdaad heel knap papier en een mooie layout!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon... een hele mooie kaart, wil ik wel krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi, elegant kaartje !
    blij met je deelname en hopelijk tot de volgende
    fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Erna,

    Mooi verwerkt, beide kleuren zitten er bij!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooi design papier. Heeft Stampin'Up ook bijpassende stempels? Je kaart is trouwens erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt zeg, hele leuke kaart geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje met mooie brads en papier echt mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Wat een mooie kaart voor het KKT. Mooi in deze kleuren.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en wat een schitterend papier!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,

    Wat een beauty van een kaart zeg super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, mooi papier. SU heeft echt geweldige spullen. Zo leuk dat alles bij elkaar past.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en het papier wauw wat mooi.Prachtige indeling heb je ook in de kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en van deze kleuren krijg je echt een voorjaars gevoel.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie romantische kaart! Ik hou er van. Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Erna,
    Je kaart voor het KKT is prachtig, je hebt ook wel supermooi papier gebruikt.. groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt
    (Ben vergeten om mee te doen dom dom)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel knappe kaart Erna! Die spulletjes van Su zijn super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart en wat heb je prachtig papier gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is inderdaad prachtig papier, een hele mooie kaart heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi hoor en die brad van SU is helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg mooi. Prachtig papier en inderdaad een leuke brad.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Erna,
    wat een prachtig papier eg! Heel erg mooi. De sketch is ook supermooi uitgewerkt.
    Ik moet mijn bevoegdheid halen voor het MBO (heb het al voor het basisonderwijs, maar dat is niet genoeg voor het MBO, volgens de inspectie....)
    Met de jongens gaat het half. De een goed en de ander niet...
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Erna, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Erna...heel mooi papier is dat...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super Erna, heel erg mooi geworden, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi papier en kaart.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart, leuke sketch en mooi achtergrondpapier.
    Dit laatste doet al heel veel aan invulling van de kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart! Beetje laat door de drukte deze week maar ook je kaart voor het KKT is super geworden!
    Fijn weekend, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een knappe stijlvolle mooie kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een beauty, Erna!
    Leuk om je zo lekker bezig te zien met je hobby en hoe je groeit met je "demo-schap"! Ben blij voor je!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!