Pagina's

maandag 18 februari 2013

Nieuws!

Vorige week heb ik jullie beloofd dat ik vandaag met een nieuwtje zou komen, nou daar gaat ie dan: 

Komende donderdag gaan we van start met een nieuw Challenge Blog!!! Dit is een blog dat opgesteld is door Stampin'Up! demonstratrices uit verschillende teams. Wij willen laten zien dat we onze liefde voor Stampin'Up! graag delen en dat het ons niet uitmaakt in welk team je als demonstratrice zit. Een collegiale samenwerking dus! Ik ben heel blij dat ik mee heb mogen werken aan de oprichting van dit blog. Het nieuwe blog heet: 

SU-per-challenges
- onafhankelijk Nederlands challengeblog - 

en dit is de link er naar toe:

http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/

Komende woensdag worden de teamleden aan jullie voorgesteld en donderdag gaan we van start met de eerste uitdaging! Ga snel kijken en wordt vast volger, zodat je niets hoeft te missen!


Graag tot ziens op het nieuwe blog (en natuurlijk ook op mijn eigen bloggie) en voor nu:


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!