Pagina's

zondag 17 februari 2013

Party gisteren en template

Hoi allemaal!

Gisterenmiddag had ik een party bij mij thuis. Er waren 8 deelnemers en het was reuze gezellig! Als demo heb ik een kaart van Dawn gemaakt. Waarbij bleek dat nog niet iedereen de tip kent van een een hoekje met de vierkante pons maken zodat je een "flag" krijgt. Gaat heel wat sneller dan uitmeten en knippen met de schaar ;-)) Het filmpje van Dawn vind je HIER

En dit is het kaartje:


Gebruikte materialen:
Paper: Very Vanilla, Early Espresso, Parker's Patterns DSP
Ink: Crumb Cake, Early Espresso
Stamps: Vintage Verses (SAB)
Other: Paper doilie, framelits, linen thread, square punch, early espresso marker, color spritzer tool

Voor de make & take had ik een patroon van een doosje gevonden. Het doosje met het vogeltje heb ik vorig jaar al eens gemaakt. Voor nu had ik er nog een voorbeeldje bij gemaakt, de linker met het vlindertje en de stippen. 



Gebruikte materialen:
Cardstock: Sahara Sand, Very Vanilla, Whisper White, Pool Party
Ink: Pool Party, Sahara Sand, Cherry Cobbler
Stamps: Papillon Potpourri, Elements of Style, Oh Hello, Distressed Dots background stamp
Other: Ribbon, square punch, small oval punch

Ik had beloofd om de tekening op mijn blog te plaatsen, dus die heb ik net even zitten maken. 
De maten zijn in inches. 

Iedereen die er gisteren was reuze bedankt voor jullie komst! Ik vond het erg gezellig!
Voor nu nog een fijne dag en tot snel!



10 opmerkingen:

  1. Twee mooie creaties.
    Ziet er super uit.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke projecten heb je gemaakt, Erna. Die doosjes zijn super! en ook je kaart. Goede tip trouwens, daar had ik ook nog niet aan gedacht :-)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Erna, ik dacht dat ik al lang volger was van je blog, maar ik zag van niet dus even snel alsnog geworden. Prachtige kaart zeg en wat een schattig doosje! Groetjes! Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ik had hetzelfde bij jou! Ben vorige week pas volger van je geworden ;-)

      Verwijderen
  4. Wat een superleuke kaart, en doosjes hebben je gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te zien, die tip zeker bekeken. Super kaart en doosjes!
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg geslaagd ! top ! bedankt voor je patroontje, misschien komt het nog wel een keertje van pas...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht ook dat ik al volger was van je blog ...
    Super kaartje en bedankt voor de tip (nooit te oud om te leren!?!)

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Erna, wat een mooie kaart heb je gemakt. Ik hoorde al van Sandra dat je een workshop had gehouden. En wat je beschrijft.... ik ga eens kijken!
    De doosjes zien er ook gaaf uit zeg!! Leuk dat je het patroontje erbij doet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!