Pagina's

vrijdag 1 februari 2013

Spring/Summer Catalogus is ingegaan!!

Hoi Allemaal,

Vandaag is het 1 februari en dat betekent dat ik eindelijk de nieuwe Spring/Summer (Lente/Zomer) catalogus met jullie mag delen! Ik heb hem zelf al een tijdje in huis en blijf er in bladeren!
Er staan weer zoveel leuke nieuwe dingen in!   

Waar ik zelf bijvoorbeeld erg weg van ben is de nieuwe Hexagon embossingfolder! (Pag.6)

Maar ook staan er weer veel mooie nieuwe stempels in, combinerende bundels (stempels met framelits) nieuwe lintjes, een nieuwe kleine vlinderpons, kortom, te veel om hier allemaal te noemen natuurlijk. Maar je merkt dat ik enthousiast ben! 

Ik heb voor jullie een link naar de online catalogus, klik op het plaatje hieronder. Dan kun je vast een voorproefje nemen van alle nieuwe dingen! De catalogus is geldig tot 30 juni, daarna kun je er niet meer uit bestellen. 


Wil je een papieren versie ontvangen? Stuur me dan even een mailtje!

Lieve groetjes en:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!