Pagina's

donderdag 21 februari 2013

SU-per Challenge Blog van start!!

Goedemorgen allemaal!

Vandaag is een bijzondere dag, want op het nieuwe SU-per Challenge Blog gaat de eerste uitdaging van start! Dit is een nieuw Nederlands Challengeblog, waar demonstratrices van Stampin'Up!, uit verschillende teams, samen de handen ineen slaan om twee-wekelijks een nieuwe uitdaging te plaatsen! Daarnaast zullen we ook nog andere berichten gaan plaatsen, tips, of een leuk filmpje. dus kom regelmatig even kijken (of wordt gewoon volger, dan mis je niks!).

Elke 14 dagen is er een nieuwe uitdaging, waaruit drie winnaars gekozen worden. Aan het einde van de maand wordt uit alle inzendingen over de twee uitdagingen van die maand een winnaar gekozen (random) die een prijs krijgt! Hoe gaaf is dat??

De eerste uitdaging heeft een thema en dat is "Welkom".
Ik heb een kaartje gemaakt, waarin ik geprobeerd heb allerlei dingen te verwerken waar ik dol op ben. De kleur (paars, in dit geval Perfect Plum), Vlinders, pareltjes, een lintje. Kortom, ik hoop dat jullie mijn stijl er in herkennen????? Haha.

Papier: Very Vanilla, Perfect Plum, First Edition Specialty DSP
Inkt: Perfect Plum, Crumb Cake, Soft Suede
Stempels: Papillon Potpourri, Fabulous Phrases
Acc: ribbon, circle punches, butterfly punches, paper doilie, pearls

Ik hoop dat jullie een kijkje willen nemen op het nieuwe blog en, nog beter, mee gaan doen met de uitdaging! Dit is het adres:

http://su-per-challenges.blogspot.nl/

 Ook wil ik nog een warm welkom heten aan mijn nieuwe volgers, ik vind het tof dat jullie mijn blog willen volgen!! Dankjewel!!

Voor nu, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Deze is echt super gaaf Erna!
    Je hebt jezelf overtroffen.
    Wowie!
    x
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Helemaal mijn ding!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrr mooi kaartje! Leuk dat jullie een challenge blog zijn begonnen, zal snel gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie, stijlvolle kaart ! succes met de challenges
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaartje weer geworden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!