Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

The Dynamic Duos #38

Zaterdag is het vandaag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van The Dynamic Duos!
Deze week een combinatie van Real Red en Pretty in Pink.
Ik heb deze mooie stempel uit de nieuwe mini catalogus van SU gepakt en hem twee keer gestempeld. Eerst in Pretty in Pink en daarna in Real Red. Vervolgens heb ik uit de Pretty in Pink afdruk het middelste rondje geknipt. Het randje een beetje gesponst en deze verhoogt opgeplakt op de rode afdruk. Ook het lint dat ik gebruikt heb komt uit de nieuwe mini catalogus.
Vervolgens heb ik alles op een witte ondergrond bevestigd en op een witte basiskaart geplakt.
Met het afronden van de hoekjes zaten er ineens twee zwarte vlekjes op mijn witte kaartje.... grrr. 
Dus heb ik maar vier strass-steentjes in de hoekjes geplakt ;-)

Dit is mijn kaartje geworden:


Dit is de uitdaging:


Kijk ook even bij de andere teamleden wat zij ervan hebben gemaakt!



Lieve groetjes en:

12 opmerkingen:

  1. Leuk,leuk, leuk...lekker frisse combi Erna!
    Zal eens kijken of ik me morgen ook eens een poging kan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart is het geworden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely card, as always, Erna! I love your card design, I may have to CASE it :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, mooi idee om zo te stempelen en een wauw strik erbij. En die zwarte plekjes........ Mooi opgelost zo, overkomt iedereen helaas.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erna, this is gorgeous. The sentiment is beautiful in that lovely frame, and the ribbon is fantastic! Beautifully done. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met een super stempel. Ik heb je kaartje gepint op mijn SU bord en ook nog 3 andere. Hoop dat je dat geen probleem vindt???;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous, Erna! I love how the ribbon extends off the card and the awesome details you added. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mistakes are always reason to embellish! This is really pretty and I love the way you used the ribbon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!