Pagina's

maandag 25 maart 2013

Condoleance Kaartje

Vorige week overleed de schoonvader van mijn zus (en dus de vader van mijn zwager) en heb ik dit kaartje voor ze gemaakt. Dit keer een Nederlandse tekst omdat ik dat wat toepasselijker vond in dit geval. Deze tekst is van Inkerbell Stamps. De overige materialen zijn natuurlijk van Stampin'Up! 


De bloemen en blaadjes zijn gestempeld en gestansd met de set "Secret Garden". Bij deze stempelset kun je bijpassende framelits krijgen waarmee je de bloemen en blaadjes makkelijk uit kan stansen. Scheelt een hoop knipwerk! De ondergrond heb ik geëmbost. Ik heb de kleuren Perfect Plum en Concord Crush (retired) gebruikt. De blaadjes heb ik met Crumb Cake gestempeld.

Het is nog steeds koud! Maar de zon schijnt wel dus achter het glas ziet het er heerlijk uit buiten :-))

Lieve groetjes en: 


9 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,
    Prachtig en stijlvol condoléancekaart heb je gemaakt, mooie tekst..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    hier vorige week iets soortgelijks, de moeder van mijn schoonzusje, heb je misschien wel gelezen op mijn blog. Je kaart is prachtig! at zal zeker goed doen. De tekst is heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet zo leuk om te maken helaas, het is wel prachtige waardige kaart geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje heb je gemaakt. met mooie kleuren.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eenheel mooie, stijlvolle kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een erg mooi condoleance kaartje! En de Nederlandse tekst past er echt heel erg mooi bij en is inderdaad meer geschikt meestal... Ben al een tijdje volger van jouw blog, vind je het leuk om ook volger van mij blog te worden? Kunnen we elkaar op de hoogte houden :)
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna, wat een prachtige kaart en een ontzettend mooie tekst! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!