Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Dutch Card Lovers

De nieuwe uitdaging bij de Dutch Card Lovers is: gebruik een "tag" op je kaart. Nou ben ik zelf aan de slag gegaan om een tag te maken, dat leek me wel een uitdaging. Ik heb daarvoor één van de framelits uit de "Apothecary Accents" gebruikt om de bovenkant van de tag te maken. De hoekjes aan de onderkant afgerond en een gaatje er in gemaakt. Vervolgens de tag bestempeld, een vlinder gestempeld en uitgeknipt, lintjes en knoopje erbij. Het geheel heb ik op een geëmbost stukje cardstock geplakt. Voor het embossen heb ik de Honeycomb embossingfolder gebruikt.

Dit is mijn kaartje geworden:


Ik zag dat ik er weer een volger bij heb, leuk! En welkom op mijn blog!! 

Voor nu: lieve groetjes en:

11 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een origineel kaartje en wat een mooie kleuren heb je gebruikt, ze passen zo goed bij elkaar!!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart zo met een tag erop.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, niet veel poespas, daarom vind ik hem denk ik ook zo leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simple, simple, simple! Just the way I like them!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer zo'n mooie kaart Erna! Leuk dat je weer meedoet bij DCL
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart ! heb m'n hexagons ook, nog niks mee gedaan, hopelijk het komende weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje geworden. Ik blijf de honeycomb embossing folder echt fantastisch vinden!

    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi en die hexagon template staat ook op mijn verlanglijstje, bedankt voor je bijdrage bij DCL.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Heb de honingraat mal net binnen, jippie, zo mooi!
    Tof kaartje weer, en bedankt voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje hooren. Die mal staat ook op mijn lijst. Leuk dat je meedoet bij DCl.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!