Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Dynamic Duos #42

Goedemorgen!

Het weekend is weer aangebroken! Heerlijk genieten en leuke dingen doen dus vandaag! Maar eerst mijn kaartje voor de Dynamic Duos Challenge plaatsen! De nieuwe uitdaging staat er weer op en deze keer zijn het kleuren die ik zelf niet zo gauw zou kiezen. Maar ja, des te groter de uitdaging om er een kaartje mee te maken he. Ik heb weer dat leuke setje uit de Sale-A-Bration folder genomen (Bloomin Marvelous) en daar een klein stukje cardstock mee gestempeld. Vervolgens heb ik als ondergrondje daarvoor eens gebruik gemaakt van de Adorning Accents Folders, door onderaan een boogje te stansen en daarna het randje er langs te embossen. Zowel het stansje als embossingfolder zitten samen met twee andere figuren in één setje (#125601/ € 10,95).
Ook nog een vlindertje gestempeld en twee keer uitgeponst. Tekst erbij. Als basiskaart heb ik deze keer gekozen voor het papier Natural Ivory, waar al een soort "werkje" inzit.
Nog een bijpassend knoopje en lintje en pareltjes en ik vond hem af.

Dan nu mijn kaartje:


dit is de kleurenuitdaging voor deze week:


Afgelopen week heb ik er ook weer wat volgers bij gekregen, superleuk! Welkom op mijn blog en ik waardeer het zeer dat je mijn blog bent gaan volgen!

Graag tot de volgende keer en voor nu:


8 opmerkingen:

  1. Superieur geworden. Dat is het leuke van de challenges, jezelf steeds weer uitdagen om ook dingen te maken die je niet zo gauw zult kiezen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer een erg leuk kaartje Erna. Heb je al op het DCL blog gekeken? Nog niet????.... Zou ik snel even doen!;-)
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel weer een leukerd geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very, very pretty. ;-) These flowers and butterfly make me think Spring! Beautiful job with the colors. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all the fresh, spring flowers, Erna! Beautiful!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a great die, Erna! I love the swag that it makes, and that background paper you've used is gorgeous! Lovely card :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty! Love the stamped panel you created, and the embossed shaped panel is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!