Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

Dynamic Duos #43

Hoi hoi!

Het is weer zaterdag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het Dynamic Duos Blog! Deze keer twee van mijn lievelingskleuren, pool party en lucky limeade! Ik heb de "Quint Essential Flower" stempel gebruikt. Die staat in de grote catalogus van Stampin'Up! maar kan tijdens de Sale-A-Bration ook als gratis artikel gekozen worden bij een besteding van 60 euro!

Ik heb hem in de kleuren van de challenge gestempeld en met ponsen uitgeponst. Vervolgens nog een stukje lucky limeade met embossingfolder door de Big Shot gehaald en alles op een witte kaart geplakt.

Dit is het geworden:


Heel simpel eigenlijk, maar ik vind het zelf wel erg leuk geworden. 

Dit is de uitdaging:


Doen jullie ook gezellig mee?

Lieve groetjes en:


15 opmerkingen:

  1. Your card is beautiful, Erna. A clean and simple beauty, but with such lovely details. Perfect. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great design. The Quintessential flower really shows off the colors;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simple and pretty! I too like the color challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig Erna. Dit zijn ook twee van mijn lievelingskleuren, heel mooi hoor. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    dit is zo mooi!! Kanp dat je met zo weinig zo'n mooie kaart kunt maken! De kleruen vind ik ook helemaal top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is leuk ! mooi gemaakt ! lekker frisse kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee, Erna!
    Ik voel meteen inspiratie opborrelen, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Clean and simple!
    Lekker fris issie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren en een prachtige stempel! Het recept voor een supermooie kaart!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You have created a very nice card!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty Erna - great use of that flower!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this Erna! The chevron embossing really adds the perfect touch. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!