Pagina's

zaterdag 16 maart 2013

Dynamic Duos #44

Goedemorgen!

Op zaterdag staat de nieuwe uitdaging van Dynamic Duo's online! Dat is deze week de kleurencombinatie So Saffron en Basic Black, met optie "ribbon". Ik heb de mooie bloemen uit de set 'Elements of Style' genomen en mbv de watercolor wonder crayons en de blenderpen ingekleurd. 

Dit is mijn kaartje:



Dit is de uitdaging van deze week:


Ga ook even kijken op het blog van Dynamic Duos om te kijken wat de andere teamleden voor mooie creaties gemaakt hebben! 

Lieve groetjes en: 


11 opmerkingen:

  1. Super mooi de bloemen zo ingekleurd, een hele mooie kaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je kaart al op de site zien staan, mooie kleurencombinatie. Ik heb al wat klaar staan maar is tot aal anders, hihi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden zo met de bloemen in het geel! Lekker zonnig!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Die bloemen zijn en blijven super van deze set he.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempel is zoho mooi jammer dat ie niet los wordt verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty Erna - love the touch of ribbon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such pretty, soft coloring, Erna! This is really a lovely card! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the soft feel of this card even the black is subdued so prettily.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so pretty,I love how you've used the colors in a soft, muted way with use of white.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!