Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Dynamic Duo's #45

Goedemorgen allemaal!

We gaan een koud weekend in, hoorde ik. En ik heb het vannacht ook al flink horen waaien! Maar binnen is het lekker warm en prima weer om te freubelen! Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging op het blog van Dynamic Duo's en ik heb er een vierkant kaartje mee gemaakt. Ik heb mijn setje "summer silhouettes" weer gepakt en eerst met de bladeren een soort achtergrondje gemaakt. Daarna de bloemen er overheen, bakers twine en een knoopje. De tekst is van paper smooches. Alle andere artiekelen zijn van Stampin'Up!

Dit is de foto:

Paper: Regal Rose, Early Espresso, Whisper White
Stamps: Summer Silhouettes
Ink: Regal Rose, Pretty in Pink, Early Espresso
Acc: Bakers Twine, button, basic pearls

En dit is de uitdaging:


Ik zou het leuk vinden om jullie bijdragen te zien op het challenge blog!

Vanmiddag heb ik een feestje van mijn werk, we gaan naar het Spoorwegmuseum in Utrecht en daarna lekker eten. Ik ben daar nog nooit geweest dus ik ben benieuwd!

Als je naar buiten gaat kleed je dan lekker warm aan en:


10 opmerkingen:

  1. Oh zo'n mooie kaart, prachtig met die verschillende tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty!! Love the bold flowers over the soft leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig van kleur! Heel mooi Erna!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, Erna! I love the bold graphic greeting & your flowers are lovely :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful job, Erna. ;-) These flowers are perfect to usher in Spring - hopefully it will arrive soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel prachtig kaartje echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is heel erg leuk ! mooi, die zelfde kleur in verschillende schakeringen
    leuk idee
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje, Erna! Mooi zo met die tinten roze! En leuke bloemetjes zijn het toch!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the two-tone stamping with the foliage and the sentiment is an absolutely perfect match for these flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So pretty, crisp and simple - love it! Great little embellishments you've added too!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!