Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

Dynamic Duo's #46

Hoi hoi allemaal!!

Welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn blog (en mijn creaties) willen volgen! Ik waardeer dat heel erg! Ik probeer ook regelmatig een kijkje bij jullie te nemen maar wegens tijdgebrek lukt dat helaas niet altijd :-(

Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging op het blog van Dynamic Duo's. Deze week een kleurencombinatie van Primrose Petals en een kleur naar keuze! Ik heb voor Early Espresso gekozen omdat ik dat een hele mooie donkerbruine kleur vind. Ik heb de stam met blaadjes in Early Espresso gestempeld. Daarna de bloemen in Primrose Petals, waarbij ik eerst de volledig beïnkte afdruk gestempeld heb en daarna met de gebruikte stempel nogmaals de binnenkant van de bloem gedaan heb. Daardoor krijg je een lichtere tint van dezelfde kleur. (deze stempelset is daar ook heel geschikt voor vanwege het Two-Step Stampin principe) Ik heb gestempeld op een Very Vanilla kaartje, de randjes gesponst met crumb cake en early espresso. Daarna geplakt op een crumb cake ondergrondje. Nog een Primrose Petals layer er onder en alles weer op een Very Vanilla basiskaart geplakt.
De tekst gestempeld en geponst en een touwtje erdoor en voila, klaar is het kaartje :-))


Paper: Very Vanilla, Crumb Cake, Primrose Petals
Ink: Primrose Petals, Early Espresso, Crumb Cake
Stamps: Field Flowers, Sincere Salutations (retired)
Acc: early espresso bakers twine, wide oval punch, sponges, stamp-a-ma-jig

Dit is de uitdaging van deze week:


Ga ook eens kijken wat de andere teamleden gemaakt hebben, het is de moeite waard!

Nou, ik ga weer verder met freubelen, er liggen nog te veel ideeen, haha!

Lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Erna, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Erna,
    wat een stijlvol kaartje heb je gemaakt! Deze kleuren zijn echt heel mooi bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card with pretty colours. It's a wonderful stanp set... Don't own it by now...should I?
    Thanks for joinig our blog!
    Greetings to the Netherlands...
    Bettina and Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful card, Erna! I love your 'suspended' sentiment :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the beautiful simplicity of your card. The tag strung along on the twine is so neat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty, Erna! The baker's twine is a wonderful touch! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this, Erna. Those flowers are beautiful! Very, very pretty. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty card Erna! Love that stamp set, and the way you've done the sentiment with the baker's twine attached is fab!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!