Pagina's

donderdag 14 maart 2013

Kadootje voor de gastvrouw....

Hoi allemaal!

Hebben jullie ook zo genoten van de zon gistermiddag? Heerlijk! En het was ook niet eens zo heel koud. Het rare was echter wel, dat Sharon (onze dochter) 5km verderop bij haar verzorgpony's was en daar had het hard gesneeuwd zei ze! Nou, hier is geen vlokje gevallen! Raar kan het gaan met het weer he. 

Maar vandaag heb ik weer iets om te laten zien. Eerlijk is eerlijk, het idee heb ik op Pinterest gevonden ;-) Maar ik vond het zo leuk! En ik heb er een gastvrouwen kadootje van gemaakt. Vanavond geef ik weer een Stampin'Up! party! Wat ik de gasten laat maken zal ik ook nog een keer laten zien want dat is ook heel leuk geworden, al zeg ik het zelf, haha.

Ik heb met de Fancy Favor Bigz XL Die dit doosje gemaakt en een bijpassend kaartje:


De vlindertjes en blaadjes zijn van het Sale-A-Bration setje "Bloomin Marvelous" de tekst is van het SAB setje "Vintage Verses" en de bolletjes die je ziet op de ondergrond zijn van het setje "Confetti" uit de grote catalogus. Het papier dat ik gebruikt heb is Naturals White (verkrijgbaar in een pak van 40 vellen). In het doosje zit natuurlijk iets lekkers :-)

De Sale-A-Bration duurt nog maar één week!!! Volgende week woensdag doe ik een laatste verzamelbestelling waarbij je gratis artikelen kunt kiezen als je voor 60 euro besteld! Wil je nog gebruik maken van deze aktie? Mail mij dan je bestelling door én het SAB artikel wat je wilt hebben. (Bij iedere veelvoud van 60 euro mag je één SAB artikel kiezen!!)

Tot de volgende keer maar weer, lieve groetjes en:


10 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties, Erna! Heel vrolijk en voorjaar's! Superleuk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi setje Erna, daar zullen ze wel heel blij mee zijn. Ik vind dit een prachtige kleurencombi. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier ook hoor ! veeeeel sneeuw gezien !
    hele mooie, stijlvolle kaartjes
    grrtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig doosje en kaartje, lief zo met de vlindertjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, wat prachtig Erna. Ik heb nog een kaartje nodig voor een vriendin die nog steeds niet gevallen is voor SU. Als ik dit kaartje lift en het haar stuur kan het toch niet anders dan dat ze "om" gaat? Dat roze lint heb ik en de stempels ook alleen de pons en het papier niet maar dat geeft niet, zo wordt hij toch weer net anders, zo gaat dat met "liften".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh gaaf Erna, ziet er super uit!
    Zo wil iedereen wel gastvrouw zijn toch?

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk geschenk, en de stempel is ook wel heel mooi hé! Fijne avond vanavond!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful little gift set Erna! Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superdoosje, prachtig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoooooor, ik voel weer een liftmomentje aankomen!
    Ik vind deze echt super duper gaaf Erna!

    x
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!