Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Martina's Kleurenkaartteam!

De laatste woensdag van de maand betekent de kaart van het kleurenkaartteam laten zien!
Deze keer waren de kleuren zeegroen en donkerblauw. Mijn favoriete kleuren!! Ik heb er een mannenkaartje mee gemaakt. Die heb ik namelijk niet zo veel in voorraad... Ik heb de set Clockworks gebruikt en ook de envelop met het zelfde printje versiert.

Ik heb weer veel zin om te kijken wat iedereen gemaakt heeft!

Dit is mijn kaartje:

Paper: Whisper White
Ink: Night of Navy, Taken with Teal (retired)
Stamps: Clockworks, Curly Cute

Vanochtend had ik me bijna verslapen, ik was vergeten mn wekker te zetten! Gelukkig maakte Jacco mij nog op tijd wakker, maar daarom is dit berichtje wat later geplaatst dan de bedoeling was.

Kijken jullie ook bij de andere deelnemers? Klik dan HIER.
Lieve groetjes en:


31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stijlvolle
    kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie kaart weer voor het KKT. Leuk gedaan. Ik ga nog even verder bloghoppen. Ben benieuwd naar alle creaties
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart echt prachtig. Mooie kleurencombi en stempels. Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf zeg! Ik hou wel van CAS en vind je blauw-zeegroene versie erg mooi. Leuk dat je ook de envelop bedrukt hebt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, de dag is nog niet voorbij hoor....
    Mooi kaartje en zeker geslaagd voor een heer.
    Groetjes, Nelleek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje! Ik vind de kleurencombi ook echt supermooi!
    Fijne avond, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi erna
    een prachtige kaart heel stijlvol en rustig,TOP
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Erna!

    Zit er nu een glimmertje in/op of is dit gezichtsbedrog?

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart. En die kleuren, tja dat zeegroen is heel gaaf zeker in combinatie met donkerblauw. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje! Alleen stempels, dat zie je niet veel bij de KKT. Het geeft wel een leuke aanvulling vind ik, een goede tip voor mij om zelf meer met stempels te gaan doen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw dit is een mooi cas kaartje echt super.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeeel erg mooi kaartje Erna....helemaal mijn stijl....GEWELDIG!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk om te zien dat deze kleuren ook mooi zijn om te stempelen. Top kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die supermooi geworden Erna, echt een toppertje weer. Wat fijn dat je toch wakker gemaakt werd door je andere "wekkertje".
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart in de kleuren Zeegroen en Donkerblauw.

    Alvast fijne paasdagen !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het gewoonweg een prachtige kaart, heel mooi!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Erna,

    Wat een leuke kaart maakte je met de kleuren van deze maand.
    Super goed gevonden!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje heb je gemaakt. Heel rustig, daar hou ik van. Je hebt er een volger bij. ik vind het leuk als jeook een keertje op mijn blog komt spieken.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Originele mooie mannenkaart geworden.Erg mooie stempels.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige mannenkaart in deze kleurencombinatie, heel mooi stempelwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ontzettend mooie kaart zo voor een man. Nou als ik zie dat je het blogbericht nog voor zessen hebt geplaatst was je er naar mijn idee nog erg vroeg uit :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi erna, nog niemand langs geweest , dat is gek ! in ieder geval een heel erg leuk kaartje, mooi gemaakt
    blij met je deelname en hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Erna,
    wat een mooie kaart! Leuk dat dit jouw favokleurtjes zijn!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de kleurenteam .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooie kaart. Helemaal mijn ding
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart en helemaal in de kleuren van het KKT.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Erna, wat een mooie intense kleuren. Die stempel komt op deze manier echt helemaal tot zijn recht, prachtig! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart zeg! Erg knap gedaan!
    Ik vind dat altijd van die lastige technieken, bij mij is het hoe drukker hoe beter, maar dit is toch ook echt geweldig!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!