Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Sale-A-Bration is bijna voorbij!!!!

Hoi allemaal!

Misschien ten overvloede maar..... de Sale-A-Bration periode is over twee dagen voorbij!!!

Dat betekent dat je nog twee dagen de tijd hebt om gratis artikelen te verdienen en 25% extra in je starterkit te krijgen!

Ik ga morgenavond nog één keer een order plaatsen, dus wil je nog een keer profiteren van gratis SAB artikelen? Stuur me dan je order via mail en zorg dat je geen spijt krijgt dat je het niet gedaan hebt :-))

Hoe werkt het ook al weer?

Voor elke 60 euro die je besteld mag je een gratis artikel uitzoeken uit de SAB folder. Heb je de folder niet meer? Klik dan hier: Folder

Ook krijg je als je nu demo wordt (t/m a.s. vrijdag) 25% extra in je starterkit!! Dat betekent dat je 129 euro betaald en je voor 219 euro artikelen uit mag zoeken!! (Na 22 maart betaal je ook 129 euro maar mag je maar voor 175 euro artikelen uitzoeken) Dus profiteer hier van nu het nog kan!! Mocht je nog twijfelen of je demonstratrice wilt worden? Niet langer twijfelen, gewoon doen!! 

Hier is de link om je vandaag nog in te schrijven! ((KLIK))

Nog een klein plaatje om te laten zien wat voor leuk papier er in de SAB folder staat. Een bedankje voor de gasten die vanavond op de party komen die ik ga geven.



Gemaakt met de "Two Tags Die".

Heb je nog vragen? Mail me gerust!! 

Lieve groetjes en: 


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig doosjes! Zaten er lekkere dingetjes in??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Have fun at your party! The favors look good! Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!