Pagina's

donderdag 7 maart 2013

SU-per Challenge #2!!

WOW! Wat een hoop deelnemers aan onze eerste uitdaging op SU-per Challenges!! Hartstikke leuk!! Vandaag staat de tweede uitdaging op het blog, en dat is deze keer een sketch! Je mag alle materialen gebruiken maar het is wel leuk als je ook iets van Stampin'Up! gebruikt op je kaart. Ik heb een beetje mijn eigen draai gegeven aan de sketch, maar daar is een sketch ook voor he :-)

Ik zag dat ik ook weer een paar nieuwe volgers heb, Welkom!! Erg leuk dat jullie mij willen volgen, dat waardeer ik enorm! Ik geniet ook altijd erg van alle reacties op mijn kaartjes. Ik probeer zoveel mogelijk ook reacties terug te geven maar helaas lukt dat niet altijd, waarvoor mijn welgemeende excuses!! 

Dan nu mijn kaartje, dit is het geworden:

Paper: Crumb Cake, Very Vanilla
Ink: Crumb Cake, Raspberry Ripple, Primrose Petals, Lucky Limeade
Stamps: Oh Hello
Acc: pearls, ovals collection framelits


Zo heb ik het rondje in de sketch met behulp van de oval framelits uitgestanst. Met de achtergrond stempel uit de set "Oh Hello" heb ik een maatje kleiner uitgestanst en die aan de binnenkant geplakt. De drie strookjes aan de linkerkant heb ik gestempeld met een patroon stempeltje ook uit dezelfde stempelset. En de tekst op de ovaal op de voorgrond komt ook uit die set. 

Dit is de sketch:


Ik hoop dat we deze keer ook weer zoveel deelnemers krijgen, dat vinden we erg leuk!!
Doen jullie gezellig mee?

Graag tot ziens op SU-per Challenges en voor nu:


8 opmerkingen:

  1. wat een meet en paswerk ! leuk kaartje, mooi resultaat
    grtjs,m artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superkaart Erna, het is ook een heel leuke schets!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje geworden vind ik! Leuk dat je je eigen draai eraan hebt gegeven, dat maakt het toch wat meer 'eigen'. Ik zal binnenkort ook eens aan de slag gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Prachtige stempels, ik heb deze ook!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een beauty, Erna! Voor mij staat deze kaart hoog in de top drie! :-)
    Prachtig gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een geweldig mooie kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!