Pagina's

donderdag 21 maart 2013

SU-per challenges #3!

Hoi hoi!

Daar ben ik weer! De party van gisteravond was gezellig! Met 8 dames hebben we lekker gefreubeld en ondertussen ook gekletst en onze creativiteit laten werken. De dames hebben allen een leuke giftcard envelop gemaakt (die ik later zal plaatsen)

Voor vandaag laat ik jullie mijn bijdrage zien aan alweer de derde challenge van het SU-per challenge blog! Erg leuk om te zien dat er nu al zoveel bijdragen zijn aan onze eerste twee challenges.

Het thema van deze derde challenge is "Voorjaar/Lente". Daar kun je natuurlijk veel kanten mee op. En ondanks dat..... zat ik me toch te worstelen met een kaartje! Uiteindelijk heb ik design papier gepakt wat ik wel passend vond bij het voorjaar (eitjes en kleine kippetjes) en daar een kaartje mee gemaakt. En valt het jullie ook op.... ik heb er niets op gestempeld! De tekst heb ik gestansd met (helaas) een retired set sizzlits van Stampin'Up! 

Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: primrose petals, island indigo, whisper white, Birds of a Feather DSP
Timeless Type Alphabet Junior Sizzlits (retired)
Square punch


Nemen jullie ook even een kijkje op het challenge blog? En doe gezellig mee!

Tot de volgende post en:


2 opmerkingen:

  1. De kaart geeft in ieder geval al een lente gevoel, met de mooie kleurencombi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jawel, laat de lente nu maar eindelijk komen, maar ik denk dat we nog wat geduld zullen moeten hebben ...
    heel erg geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!