Pagina's

maandag 11 maart 2013

Swap kaartjes

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers!! Erg leuk dat jullie mijn creaties willen bekijken!

Met een aantal demonstratrices van Stampin'Up! houden we af en toe swaps. Dat betekent dat je dingen met elkaar ruilt. We moesten deze keer 6 kaartjes maken met artikelen uit de Spring/Summer catalogus. We sturen dat naar één persoon en die verdeeld alle kaarten over de deelnemers.

Dit kaartje heb ik gemaakt, ik vind het zo'n leuke stempelset! Het is de hostess-set "Million Dollar Moments". Een hostess set kun je niet zo maar bestellen, je kunt hem alleen bestellen als je een party geeft en de verkoop minimaal 200 euro bedraagt. Dan krijg je hostess-euro's en die kun je besteden aan artikelen uit de catalogus, waaronder de hostess-sets.

Dit is het kaartje:


Ik had er zes gemaakt:


Wil je ook een keer gastvrouw zijn op je eigen party? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen! Ik help je graag! Ook voor losse bestellingen van Stampin'Up! spullen kun je bij mij terecht. En ook daarvoor geldt, als je zelf een order hebt van 200 euro of meer, krijg je ook de beschikking over de hostess-euro's! En dat is tot 22 maart a.s. nog extra aantrekkelijk, omdat je voor elke 60 euro die je besteedt, een gratis artikel uit de Sale-A-Bration folder mag kiezen! 

(klik op het plaatje!)

Dat was het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!
Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden met dat groen en blauw. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaartjes heb je gemaakt .echt schitterend.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ontwerp en een originele afbeelding. Leuk dat de groene en blauwe kleuren terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    wat een superleuke kaart! Ik kan me voorstellen dat je de stempel erg leuk vindt! Het is ook een schatje! Mooie sketch is het ook!
    En de kleuren!!! Superrrrrr!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lueuke, grappige creaties ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!