Pagina's

maandag 4 maart 2013

Techniek Workshop Blenderpen

Goedemorgen allemaal!

Een nieuwe week en het beloofd mooi lenteweer te worden, heerlijk! De zon schijnt hier al lekker naar binnen en straks ga ik weer heerlijk wandelen met onze twee hondjes. 

Maar wat ik jullie vandaag wil laten weten is dat ik komende zaterdag een workshop geef waarin ik de mogelijkheden van de blenderpen laat zien, én uitproberen! We gaan verschillende materialen gebruiken met de blenderpen en ik laat jullie zien hoe je een stempel mooi kunt inkleuren hiermee.

Wat we in ieder geval gaan maken is het volgende: 


Wat het is? Een houdertje voor een memoblokje!


Er zijn nog een paar plekjes vrij dus als je wilt komen geef je dan snel op! De workshop kost € 10,= en je krijgt de blenderpen mee naar huis! Ook is er de mogelijkheid een bestelling van Stampin'Up! produkten te doen en bij een bestelling van € 20,= of meer is de workshop gratis! 

Wanneer: zaterdag 9 maart a.s.
Tijd: 14.00 - 16.30 uur
Plaats: Bij mij thuis, in Apeldoorn. 
Als je je opgeeft via MAIL ("klik") krijg je van mij de adresgegevens

Geniet van het mooie weer en:


4 opmerkingen:

  1. Leuk boekje en je workshop lijkt me ook heel leuk. Maar ja weer werken zaterdag, volgende keer beter zullen we maar zeggen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er superleuk uit! Jammer dat ik geen auto voor de deur heb anders was ik denk ik wel gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je zo ver weg woont anders zou ik me opgeven voor zoeen mooi memoblokje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaf!! Heb er zin in.

    See you saturday xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!