Pagina's

zondag 3 maart 2013

Verjaardagskaartje

Wat me nu toch overkomen is, ik ben vergeten de oudste zoon van mijn vriendin een kaart te sturen met z'n verjaardag! Dat is nog nooit gebeurd! En ik denk dat ik weet hoe het komt. "Vroeger" (lees: tot en met vorig jaar, haha) hadden wij een papieren kalender in de keuken hangen. Ja ja, dat waren nog eens tijden... Sinds de invoering van de smartphone heb je een kalender op je telefoon. Zoooo handig, dat je kan zien wat ieders afspraken zijn, zelfs als je niet thuis bent, toch? ;-)
Maar goed, nu zie ik ook niet meer in het vooruit wanneer iemand jarig is die ik een kaart wil sturen..... En dan krijg je dit. Dus vanmiddag heb ik alsnog een kaartje gemaakt. En het toeval wil dat ik die ook nog eens bij drie challenges mee kan laten doen. Namelijk:

De Creatieve Zebra: een mannenkaart
Een hoop inspiratie challenge: een verjaardagskaart
CAS on Sunday: Happy Birthday

En dan nu mijn kaartje:

Paper: Whisper White, Gumball Green, Vellum
Ink: Gumball Green, Midnight Muse
Stamps: Clockworks, All Holidays (retired)
Other: Silver brad

Ik heb ook de envelop gestempeld, vond ik wel leuk.
Het stempelen heb ik op de basiskaart gedaan, en daarna twee groene strookjes als scheiding opgeplakt. Ik hoop dat de kaart in de smaak valt ;-)

Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart is het geworden Erna. Dat is mij nou ook overkomen, maar heb de oplossing in google agenda gevonden. Daar staan nu alle speciale dagen in die ik niet meer mag vergeten. Je kan de agenda zo zetten dat het jaarlijks terug keert, en een melding in uren,dagen,weken vooraf geven. En aangezien ik elke dag wel even de pc aan zet, krijg ik een melding in mijn mailbox vanuit de agenda zo superhandig. Het is even werk om 1 malig alle dagen er in te zetten, maar jarenlang plezier ervan!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip Ingrid! Wij hebben idd ook de google agenda, dus dat moet gaan lukken!

      Verwijderen
  2. Leuke kaart en hij kan ook nog meedoen met CAS on Sunday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooi kaartje zeg! Leuk met die klok en radertjes...!
    Gezellig dat je meedoet bij de challenge van ons bij EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een heel mooi kaartje en je kunt het gerust versturen ,
    de post is toch nooit op tijd tenminste bij ons.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zij oogt sober en simpel, maar de klasse straalt er af!
    Heel mooi.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is erg mooi geworden, lekker fris met dat groen en wit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!