Pagina's

zondag 17 maart 2013

Zomaar een kaartje...

Hoi hoi,

De afgelopen week had ik het erg druk met van alles en nog wat. Ik had geen tijd om lekker gewoon te freubelen. Dus heb ik nu even tijd genomen om wat te maken, helemaal tevreden ben ik nog niet. Dat komt vast omdat ik nog niet genoeg rust in mn lijf heb.... Maar ik heb in ieder geval wel even kunnen frutselen, haha. En dat voelt altijd goed!

Ik heb ook even gezocht naar welke challenges ik kon combineren. Bij de Creatieve Zebra is een challenge waar alles mag. Bij EHIS moeten er bloemen op je kaart zitten en bij Cas on Sunday moet er een vlinder op je kaart zitten. Ik hoop dat mijn kaartje Cas genoeg is.... 
Maar ik dacht voor deze challenges kan ik hem mee laten doen!

Dit is mijn kaartje geworden:


De laatste tijd heb ik het Natural Ivory papier ontdekt. Ik vind dit echt super gaaf papier om mee te werken! Het is een soort licht vanille kleur met een klein werkje er in. Mochten jullie je nog afvragen hoe ik aan deze kleurencombi kom, die heb ik gevonden op het blog ColourQ. Maar dat is al een oude challenge.

Lieve groetjes en: 


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje. En succes bij de diverse uitdagingen. Groetjes en fijne zondag verder, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Erna,ik vind het vooral leuk dat je voor de bloem twee kleuren gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje geworden. Dat papier heb ik ook net besteld. Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet. Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje hoor en wat een mooie bloem zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is 'ie mooi Erna! Erg fijntjes met de 2 kleurtjes ...

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You did it! How did you do the yellow on the card? Yours is the second card I have seen with this design. Please let me know, Thank you in advance!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    wat een mooie CAS kaart. Leuk dat je hem inzet voor de challenge van ons bij EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart mooie bloemen erop .
    Gezellig dat je mee doet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous Erna! Love the way you lifted the center piece with white on white! the pop of yellow! Heck the entire card is lovely! So glad you joined us at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Erna ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CAS on Sunday ...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!