Pagina's

zondag 21 april 2013

And the Winner Is.......

Hoi hoi,

Het duurde even (zaten jullie ook zo in spanning???) maar ik vond het echt super moeilijk om te kiezen welk doosje gewonnen heeft!! Ik wil jullie eerst bedanken dat je meegedaan hebt met mijn uitdaging. Heel erg leuk!! 
Aangezien ik eigenlijk niet kon kiezen (ik vind ze echt a l l e m a a l  LEUK!!) heb ik Sharon, mijn dochter, gevraagd of zij wilde kiezen. Ze heeft haar taak heel serieus opgepakt en al jullie blogberichten stuk voor stuk bezocht. Uiteindelijk heeft ze een winnaar gekozen en dat is geworden:

.
.
.
.
.
.
.
.

CHANTAL!!!!!


Chantal van harte gefeliciteerd en het prijsje komt zo snel mogelijk naar je toe!!! 
In de toekomst zet ik misschien nog wel een keer een uitdaging op mijn blog. Veel te leuk toch??

Gisteren ben ik naar het regionale event van Stampin'Up! in Almere geweest. Daar heb ik zelf ook een prijs gewonnen :-) Deze leuke stempelset en dit pak papier:

Foto: Mijn prijs van net!

We hebben natuurlijk geswapt! Erg leuk om met zoveel mensen te ruilen en ik heb weer een hoop nieuwe ideeën opgedaan die ik zeker ga gebruiken! Zelf had ik ook swaps gemaakt:


En dit is zoals het er uit ziet als het netjes op tafel staat :-)


Dit zijn de swaps die ik gekregen heb:

Foto: Mijn gekregen swaps van vandaag!

Leuk he?

Nou ik ga me nu even bezig houden met andere dingen, minder leuk! Zojuist een deuk in mijn nieuwe auto ontdekt en er zit helaas geen briefje bij :-(

Lieve groetjes en 

5 opmerkingen:

  1. Balen zeg, deuk in de auto zonder berichtje. Hebben wij ook deze week. Jammer dat mensen zo maar wegrijden. Afknapper na zo'n gezellige zaterdag.
    Leuk swap item had je gemaakt.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook die leuke stempelset gewonnen zie ik! Leuk om je even te zien gisteren.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehoe! Na gisteren nog gezegd te hebben dat ik nooit wat won, won ik gisteren echt al een mega prijs en nu vandaag bij jou :D. Ik ben helemaal heppie de peppie, bedankt Erna!! Of beter gezegd, bedankt Sharon hihi ;)

    Je swap is erg leuk, maar ik mis de foto van die andere kleintjes. Die waren zeker ook leuk! Erna, ik wil je bedanken voor de leuke dag gisteren. Ik vind je helemaal top! Dankjewel xxxxxx

    Ps: kut van je auto :( hopelijk is het maar een klein deukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo doe je door die swaps weer nieuwe ideeen op. Jammer van die deuk in je wagen, hopenlijk wordt het opgelost. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat sneu van je auto ! hopelijk kost het je niet te veel geld ...
    heel erg leuk swapspullen heb je daar, daar komt creativiteit van
    ben benieuwd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!