Pagina's

dinsdag 23 april 2013

Beschrijving Schaapje

Hoi hoi!!

Wow! Ik zie dat ik weer twee volgers erbij heb, WELKOM!! Leuk dat jullie mij willen volgen!!

Wat een hoop reacties op mijn schaapjes :-) 
Ik heb even een foto gemaakt van alle dingen die ik gebruikt heb om de schaapjes te maken.
Alle onderdelen zijn gemaakt met punches van Stampin'Up!


Zoals je ziet heb ik linksboven twee keer bloemetjes staan. Ik heb zelf de Trio Flower Punch gebruikt maar die is niet meer te koop. Nu zag ik dat het kleinste bloemetje van de Boho Blossom Punch ook heel goed gebruikt kan worden hiervoor. Daarom heb ik die er ook bij gezet. Maar je hebt dus drie kleine bloemetjes nodig. Je begint met het lijfje, de Scallop Circle Punch. Die heb ik geëmbost. Dan plak je het snuitje er op (2/3 van de Large Oval Punch) Daarnaast de oortjes (1/2" circle punch, in tweeën geknipt). Dan plak je eerst links en rechts een bloemetje en de derde plak je in het midden. De pootjes (Word Window Punch in tweeën geknipt) plak je aan de achterkant vast. De witte oogjes zijn het kleinste rondje uit de crop-a-dile (dat is 1/8" of 4mm doorsnee) En met zwarte stift heb ik een klein rondje getekend. Dan nog een strikje op het middelste bloemetje en je schaapje is klaar.

Als je nog meer leuke dingen wilt zien, google dan eens op Punch Art!

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je hier een beschrijving van heb gemaakt, hartstikke bedankt ga hem zeker onthouden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Erna, ik vind het zo'n schattig beest. Elke keer als ik punch art zie denk ik, leuk moet ik ook eens proberen en tot nu toe heb ik het nog nooit gedaan. Ja, een keer een katapult gemaakt van de word window punch!
    Groetjes,
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Erna,

    Super dat je het patroontje wil delen! Heel erg bedankt hiervoor!!
    Verder... idem als Evelyne hierboven... Al dikwijls willen doen, maar 't is er nog nooit van gekomen...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk ! bedankt voor het patroontje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een schattig schaapje. Heb hem al eens willen maken maar er is nog niets van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Erna, ik vind je schaapjes erg leuk en vind het super dat je de beschrijving met ons wilt delen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    Vond het erg leuke je ontmoet te hebben afgelopen zaterdag. Leuk dat schaapje. Creatief bedacht!
    Hartelijke groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!