Pagina's

dinsdag 9 april 2013

Boekenlegger

Op Pinterest vond ik een voorbeeldje van iemand die boekenleggers had gemaakt. Ik vond dat zo leuk dat ik er ook alvast eentje gemaakt heb. Er volgen er nog wel een paar met hetzelfde papier in andere kleuren maar deze kan ik jullie vast laten zien!

Leuk om weg te geven!


Het papier is het Polka Dot Design Paper van Stampin'Up!
Ik heb natuurlijk de uilenpons gebruikt van SU.

Het lint is helaas retired maar ook van SU, in de kleur Chocolate Chip.

Denken jullie nog aan de uitdaging van het doosje? Ik heb er nu ook een versie in cm bijgemaakt!

Dat was het voor vandaag, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Erna! Mooie kleurcombi ook!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, leuk Erna!
    Moet ik nou toch de uilenpons aanschaffen ...

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee en wat heb je dit mooi gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute idea! You can never have too many of these to give away. Thanks for sharing! Oh, also a great way to use up scraps too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    wat een superleuke boekenlegger is dit!! Daar kun je wel en heel voorraadje van maken, want ik vind het een geweldig cadeautje. Ook makkelijk om op te sturen! Brievenbuspost!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker LEUK om weg te geven! Maar ... ook om voor jezelf te houden hihi. Ik vind hem echt heel erg mooi. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!