Pagina's

woensdag 10 april 2013

Cards en Scrap Challenge / Clean and Simple Sketch

Het is al een tijdje geleden dat ik tijd had om mee te doen aan een challenge maar nu is het weer een keertje gelukt. En wat voor één! Een voor mijn doen, best ingewikkelde!

De uitdaging van Cards en Scrap is:

                                   4 knoopjes of brads 
                                            3 scrappapiertjes 
                                                        2 bloemen
                                                                 1 stempel /afbeelding/foto


Nou ik heb m'n best gedaan. Ik heb een heel klein beetje gesmokkeld denk ik, ik heb nl. wel twee bloemen, maar ik heb ze op elkaar gelegd. Ik weet niet of de dames van het challengeblog dit goedkeuren maar dit vond ik de beste oplossing. Want zoveel dingen verwerken op een kaart, da's een hele kunst vind ik :-) Brad nr. 4 zit dan ook in het hart van de bloem! En de tekst is mijn ene stempel.

Dit is mijn kaartje geworden:


Ik heb voor de layout de sketch van Clean and Simple gebruikt en deze een kwartslag gedraaid, anders pasten de vierkantjes niet onder elkaar, haha.
Dus daar laat ik mijn kaartje ook nog aan mee doen. Dit is de sketch:


Bedankt voor het kijken en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes en:

16 opmerkingen:

  1. Moooooooi! Leuk dat je meedoet met Cards and scrapchallengeblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij klopt het helemaal hoor, je kaart is in ieder geval geslaagd. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna, nou ik vind je kaart heel erg mooi, en wat werk jij toch netjes. Complimenten hoor! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een práchtige kaart! Mooie kleuren en echt 'clean and simple'! Heel mooi!

    Dankjewel voor het meedoen met C&S.

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie strakke kaart en ik zie de 4,3,2,1 op je kaart terug!!Super.

    Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige CASkaart heb je gemaakt! Mooie kleurencombi ook! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes en fijn weekend, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, gaaf kaartje Erna, leuk dat je mee doet bij Cards&Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic - I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

    http://www.oldbackporch.com/2013/04/52-card-pickup-215.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed gelukt Erna! Knap om al die kleine dingen te verwerken in een mooie CAS kaart!! Leuk dat je meedoet bij C&S!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is echt heel mooi, ik hou wel van strakke en mooie afgewerkte kaarten.

    Leuk dat je met onze uitdaging meedoet.

    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe je het ook went of keert, er zitten 2 bloemen op dus helemaal goed :) Prachtig strak kaartje, daar hou ik van.

    Fijn dat je meedoet op het
    Cards & Scrap Challengeblog!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!