Pagina's

maandag 29 april 2013

Dressed Up Framelits

Voor een lieve vriendin heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb al heel lang zitten twijfelen of ik deze framelits zou aanschaffen of niet. Maar hoe langer ik er over nadacht, hoe meer leuke dingen ik er mee zag! Dus ben ik toch over de streep gegaan en heb ze inmiddels in huis :-)

In Birmingham heb ik deze techniek geleerd, hoe je "half" iets uitstanst en dat kwam bij dit kaartje dus goed van pas! Het designpapier waar ik het jurkje mee gemaakt heb komt uit de mini Spring/Summer en heeft heel veel mooie vellen papier in de set!

Dit is mijn kaartje geworden:


In de tekst aan de binnenkant staat: "There's only one you" en dat geldt zeker voor haar!

Nog een paar vlindertjes erbij om het af te maken en de kaart is inmiddels aangekomen dus ik kan hem nu laten zien op mijn blog :-)

Lieve groetjes en: 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Erna,

    Lijkt wel of dit vestje gebreid is!
    Ik heb ook wel naar die set zitten kijken, maar dacht ...wanneer gebruik je die? Heb al leuke creaties ermee langs zien komen.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit is ook weer een leuke!! Gelijk weer één voor mij te onthouden, ik had deze framelit toen bij jouw besteld. Al verschillende ideeën opgedaan, maar deze is ook heel leuk!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart is dit geworden!!! Wauw, echt helemaal te gek. Die framelits zijn echt heel mooi en je hebt er echt iets van gemaakt. Leuk idee ook, dat 'half' uitstansen. Top!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna, leuke kaart geworden zeg!
    Fijne koninginnedag morgen.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!