Pagina's

zaterdag 6 april 2013

Dynamic Duo's #47

Goedemorgen!

Op deze bewolkte zaterdag staat er weer een nieuwe uitdaging voor je klaar op het blog van The Dynamic Duos! Deze keer met twee van mijn favoriete kleuren! De kleur Pool Party ( die vanaf 1 juli terug komt in de kleurenlijn van SU!) en de kleur Cherry Cobbler, een hele mooie donkerrode kleur.

Ik ben eens gaan zitten en heb een tasje/boxje in elkaar gezet, na wat passen en meten had ik uiteindelijk de goede maten naar mijn zin. Ik zal nog een beschrijving hiervan maken en binnenkort op mijn blog plaatsen. Ik heb er zelfs een geëmbost randje in kunnnen maken en omdat ik het coredinations cardstock gebruikt heb kon ik daarover met het sanding block zodat het geëmboste deel iets lichter geworden is. Erg leuk om te doen!! 
Nog wat vlindertjes erbij en mijn doosje is klaar. Heb ik gelijk een leuke verpakking om te gebruiken als ik vanmiddag naar mijn jarige schoonzusje ga! 

Dit is mijn uitwerking:

Paper: Pool Party Core'dinations, Whisper White, Cherry Cobbler, Crumb Cake
Ink: Pool Party, Cherry Cobbler (markers)
Stamps: Perfect Punches
Acc: Extra Large Oval Punch, Decorative Label Punch, Corner Punch, Beautiful Wings Embosslitz, 
Delicate Designs Folders, basic pearls, Crop-a-dile

En dit is de uitdaging:


Ga ook even kijken bij de andere teamleden, zij hebben ook weer prachtige voorbeelden gemaakt!

Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Wat een lief doosje. Prachtige kleur en het randje is ook helemaal leuk. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is that amazing!!! LOVE the colors and the lacey bottom edge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie ! top hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna, your gift bag is awesome! I love all your details - especially that lacey trim around the bottom :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful box and a great way to show those colors off.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful little gift box, Erna. ;-) I love it in these colors, with the pretty elements you used to decorate. Very lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk tasje! Pool party is ook zo'n mooie, frisse kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty, love the lace at the bottom!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet little treat pouch - love the embossing at the bottom!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The lace at the bottom of your project is fabulous! So very pretty, Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That's a wonderful creation. Like the pool party coredination card stock so much (though I don't own it by now :-( ). Interesting to combine it with cherry cobbler...
    Thanks for joining our blog!
    Greetings from Bettina and Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!