Pagina's

zaterdag 13 april 2013

Dynamic Duos #48

Goedemorgen allemaal!

Het is vandaag zaterdag en dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van The Dynamic Duos!
Vandaag een vrolijke kleurencombinatie: pumpkin pie en bashful blue. Helaas gaat Bashful Blue na 1 juli uit het kleuren assortiment, dus heb je die kleur nog niet en wil je hem graag hebben, wacht dan niet te lang met bestellen, want op = op!

Ik heb vandaag een one-layer kaartje gemaakt. Uit een stukje papier, zo groot als de kaart, heb ik een rechthoek gesneden. Deze heb ik op de kaart gelegd en met een brayer heb ik blauwe inkt op de kaart gedaan. Zo kreeg ik het blauwe rechthoek op de kaart. Toen heb ik met pumpkin pie inkt de tekst linksboven en rechtsonder in de rechthoek gestempeld. Hierbij heb ik de stempel beïnkt, daarna eerst een keer afgedrukt en toen zonder bij inkten afgedrukt op de kaart. Daardoor is die kleur lichter geworden dan de tekst "Thanks a Million". Zo krijg je een leuk effecht met verschillende tinten van dezelfde kleur. Toen voor de afwisseling nog wat crumb cake spetters gestempeld en de tekst linksonder. Toen vond ik dat er toch nog iets miste en heb ik met een kleine swirl nog wat blauw in het rechthoek gestempeld. Je ziet het waarschijnlijk beter als je even op de foto klikt. Dan komt de kaart groter in je scherm. En daarna vond ik mijn kaart wel af. Best leuk om een keer zonder laagjes te werken! 

Dit is mijn kaartje:


En dit is de uitdaging:


Ik wens jullie een goed weekend en tot gauw!


7 opmerkingen:

  1. Hier hou ik van. Ik vind hem geweldig.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Erna! Laat ik dit nu nooit bedacht hebben!
    Maar daar hebben we jou voor!
    ;-)
    Super idee, ga ik ook eens proberen.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO pretty! CAS: Clean and STUNNING!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty, Erna. Your one-layer card is perfection! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the combination of stamped elements you've used, as well as the 'block stamp' - fab collage creation!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erna, this is simply stuning! I love how you used the block stamp to create the background. Just beautiful! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!