Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Dynamic Duos #49


De nieuwe uitdaging deze week op het blog van Dynamic Duos is Basic Gray en Basic Black. Optie is om er een mannenkaart van te maken. Nou, ik heb een setje liggen met stropdassen, mannelijker kan niet toch? Dus heb ik er het volgende kaartje mee gemaakt:


De stropdassen heb ik in zwart gestempeld. De tekst heb ik op vellum gestempeld en dit alles heb ik vastgezet op een stukje "Designer Series Paper Stacks" uit de Neutrals serie.

Dit is de uitdaging:


Op het blog kun je zien wat de overige teamleden gemaakt hebben. De moeite waard om even te kijken!! Lieve groetjes en:



4 opmerkingen:

  1. Een hele leuke mannenkaart!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart. Ik had hem al gezien en vond hem toen al leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your tie card is perfect for this challenge, Erna! I love the velum detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous man's card Erna! Love those ties in black, and the vellum greeting is the perfect accompaniment!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!