Pagina's

maandag 22 april 2013

Kadootjes voor mijn vriendinnen

Naast de gebruikelijke swaps die ik meegenomen had naar Engeland heb ik nog drie cadeautjes gemaakt. Voor Michelle mijn Upline en voor Caro en Maaike, de twee meiden met wie ik naar Engeland ging.

Ik heb Veluwse lekkernij (konijnekeutels :-)) gehaald en die in de doosjes gedaan.

Ik ben echt een beetje verliefd geworden op deze schaapjes :-)) Hoe vinden jullie ze?


Zometeen ga ik naar de garage om eens te horen wat de schade gaat kosten aan mijn auto :-(

Gelukkig schijnt de zon buiten, dan ziet alles er tenminste wel weer vrolijk uit!

Ik zag dat ik nog één volger nodig heb om op de 200 volgers te komen, WOW!! 
Ben benieuwd wanneer ik die kan verwelkomen :-)

Voor nu: lieve groetjes en:


16 opmerkingen:

  1. Even een snelle reactie: superleuke schaapjes. Eigen werk, ik bedoel zelf in elkaar geknutseld, of is daar een stansje van? groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zelf in elkaar geknutseld Nelleke! Ik zal er een beschrijving van maken ok?

      Verwijderen
  2. Hoi Erna, ik vind deze schaapjes echt helemaal te gek! Ik ga ze toch ook eens een keer proberen, vind ze zo lief. Moet ik wel even goed bij je "afkijken" haha. Bedankt weer voor de inspiratie! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo schattig Erna!

    Mag ik jou eens vragen hoe jij je blogberichten kunt beantwoorden? Ik zie dat nergens bij de instellingen ...?

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe is het gegaan met 't autootje?

      Greetz,
      Maureen.

      Verwijderen
  4. Leuke schaapjes Erna. Ik heb er een tijdje geleden ook een paar gemaakt, maar die van jou zijn veel knapper dan die van mij.
    Ik ben benieuwd naar een beschrijving.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jullie avontuur bij Caro gelezen, haha wat een grap!
    Je schaapjes zijn super leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha doe volgen nummer 200 heeft zich al gemeld. Leuk aantal! Je schaapjes zijn erg leuk en die konijnekeutels? Mmm ben benieuwd, ken het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige schaapjes. Gaaf gedaan, jammer dat ik er niet bij was :-) Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik begrijp zeker en vast, dat je van deze schaapjes houdt, ze zijn dan ook geweldig ! top hoor, heb je een gebruiksaanwijzing om ze samen te stellen, top
    bedankt voor je inspiratie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe schattig zijn die schaapjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig en zo schattig Erna!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve schaapjes, wat leuk om zo cadeau te doen.
    Konijnenkeutels een Veluwse lekkernij???
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!