Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Lekker sponsen en embossen!

Vorige week gaf ik een party in Deventer en als demonstratie maakte ik de achtergrond voor deze kaart. Ik heb met clear embossing poeder eerst de achtergrond geĆ«mbost en daarna ben ik met drie kleuren gaan sponsen. Toen het sponsen klaar was heb ik er wat bleek op gespoten waardoor ik de vage lichte verkleuringen gekregen heb. Daarna een tekst gestempeld en het kaartje afgemaakt. 
De vlinder heb ik eerst in geel gestempeld, daarna met een sponge dauber wat oranje aangebracht en tenslotte met de rock 'n roll techniek nog donkerrood op de randjes gemaakt.

Paper: Very Vanilla, Cherry Cobbler
Ink: Daffodil Delight, Cherry Cobbler, Tangerine Tango
Stamps: Vintage Verses (SAB), Papillon Potpourri
Acc: Butterfly punch, ribbon, button, clear embossing powder, bleach, sponge daubers, sponges

Dit soort kaartjes maak ik niet zo vaak, (eigenlijk hou ik niet zo van dat geklieder, haha) maar zo af en toe is het wel leuk om te doen!

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Erna, al is het niet helemaal je ding, voor de afwisseling is het heel erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geklieder van jou is toch erg leuk geworden Erna. Moet je vaker doen. Ik hou er wel van.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geklieder noemt ze dat haha, ik noem het hartstikke mooi. Ik moet even googlen op rock 'n roll techniek, nooit van gehoord.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie, stijlvolle kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn ding dat sponsen, dus ik ben dan ook helemaal weg van je kaart!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, hij is prachtig. Leuke techniek toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, Erna. Jeetje, wat een een prachtige kaart. Mooie techniek ook. Ideetje voor ons bijeenkomst in mei? Ben namelijk wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!