Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Lekkerbekkenswap!

Ik heb voor het eerst meegedaan aan een swap van het blog van Nederlandse Swappers! Het was deze keer een lekkerbekkenswap en er moest een chocoladereep verpakt worden. Nou, ik ben dol op chocola, dus het leek me erg leuk om mee te doen!

Ik heb een hershey chocoladereep verpakt en het is dit geworden:



Als je aan het lintje trekt komt de reep omhoog uit de verpakking:


Het was erg leuk om te maken! 

Afgelopen week ontving ik ook de swap terug, ik was gekoppeld aan Judith, en zij heeft een heerlijke Milka Reep voor mij verpakt en er ook nog een leuke kaart bij gedaan!


En ze heeft gebruik gemaakt van vlinders, daar ben ik dol op dus dat is TOP! Bedankt Judith!!

Ik ben nog steeds aan het nagenieten van Birmingham, vandaag ga ik nog maar eens alle swaps bekijken en ik moet nog wat dingetjes afmaken die ik niet af kreeg. 

Lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verpakking voor een reep chocolade!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Erna,
    wat een geweldige fotoreportage heb je ons laten zien...kan me voorstellen dat je nog nageniet!
    Je creaties hierboven zijn ook weer helemaal top!! Superverpakking!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige reep geworden zeg met een zeer ingenieuze verpakking.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige verpakking heb je gemaakt en je story naar Birningham is om te brullen. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!