Pagina's

zondag 21 april 2013

Patroon Doosje en Uitdaging!!!

Hoi hoi!  Op verzoek staat er nu ook een patroon in CM!!

Ik heb jullie nog het patroon van het doosje beloofd dat ik gisteren op mijn blog had staan. Ik ben er even voor gaan zitten en heb bijgaande tekening gemaakt.

Ik hoop dat het duidelijk is zo?

En ik ben natuurlijk wel benieuwd naar jullie exemplaren! Daarom zet ik hieronder een linky neer, als je ook het doosje gemaakt hebt, kun je hem linken onderaan dit bericht. Over twee weken kies ik dan een winnaar die een prijsje krijgt van mij, is dat niet leuk??

De bovenste versie is in Inches, de onderste versie is in cm!

(Als je op het plaatje klikt verschijnt er een grotere versie in je scherm!!)

In Centimeters:


Heel veel succes ermee! Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Leuk doosje. Ik ben vanaf morgen 8 dagen vrij. Ik ga eens lekker aan de slag met veel projecten deze week en zal jouw doosje ook maken.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna, wat een ontzettend mooi doosje heb je gemaakt en THANKS dat je het patroon met ons deelt. Ik weet niet of ik er aan toe ga komen, maar het zou het proberen meer dan waard zijn! Tot blogs, groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna, wat een leuk doosje. Heb het patroon opgeslagen en ben van plan om er een leuk doosje van te gaan maken en het dan te plaatsen.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. na wat passen en meten is het me gelukt om het doosje te maken met mijn cm Scorpal. Nu nog het doosje pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee, al is het alleen maar om eens met inches te werken (nooit gedaan), en ik het design van het doosje er leuk vind!

    Ik vind de jouwe echt super tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaha hij staat erbij. Superleuk om te maken en ziet er zo vreselijk cute uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor het patroon. Ik ga dit direct pinnen (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk doosje Erna! Zie alleen dat ik mijn naam niet heb ingevuld maar de titel van mijn project. Oeps...
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Erna; ik doe ook maar eens mee. Dit is de tweede keer dat ik via een linky wat plaats en natuurlijk klikte ik op een verkeerd knopje dus mijn doosje staat maar half als thumbnail hierboven....
    Gelukkig is op het blog het HELE doosje te zien...
    Leuk en handig patroontje; ook fijn dat het in inches EN in centimeters is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erna,
    Bedankt voor de tutorial. Ik vind het een leuk dooje om te maken en kado te doen. Hij staat er bij hoor!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer, net te laat...
    :-(
    Mocht je hem nog willen zien, Erna, hier is de link:

    http://creasandra75.blogspot.nl/2013/04/bedankje-gemaakt.html

    Zal proberen de volgende keer sneller te zijn, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!