Pagina's

woensdag 17 april 2013

Stempelochtendje en Online Stempel Club!

Vanochtend had ik een stempelochtendje bij mij thuis georganiseerd. We hebben gezellig zitten stempelen en de dames hebben allemaal drie leuke kaartjes gemaakt! Dit was iets wat ik nog niet eerder gedaan had op deze manier en het is voor herhaling vatbaar hebben we gemerkt.

Ik heb zelf natuurlijk ook mee gedaan (tussen het gastvrouw spelen door, haha) en ik heb deze kaartjes gemaakt:




Dan wil ik jullie nog laten weten dat ik de mogelijkheid bied om mee te doen aan mijn Online Stampclub! Wat houdt dat in????

Je gaat een overeenkomst aan voor 8 maanden. Elke maand plaats je een bestelling van minimaal €25,=. Eenmaal in die 8 maanden ben jij de hostess en mag je voor € 30,= aan gratis artikelen uitzoeken. Dit is vooral voor mensen die graag een keer de hostess credits willen ontvangen maar niet in de gelegenheid zijn om in één keer € 200,= te spenderen.
De enige voorwaarde is dat ik 8 mensen nodig heb die mee doen. Het is een makkelijke manier om in 8 maanden tijd een leuke collectie aan Stampin’Up! artikelen te sparen én een keer gratis artikelen uit te mogen zoeken. Is dit iets voor jou?? Geef je dan snel op, de volgorde van aanmelding is bepalend in welke maand jij de hostess credits ontvangt! Je kunt je aanmelden via: erna.logtenberg@gmail.com


Ik heb al aanmeldingen, maar nog niet genoeg om te kunnen starten, dus aarzel niet en geef je op!!

Morgen ben ik er weer, met een nieuwe uitdaging van ons SU-per Challengeblog, dus kom morgen lekker terug! Voor nu, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!! En dat op een stempelochtend, gezellig zeg :)
    Ik wil binnenkort ook een party geven (sorry, heb al een demo), maar is nog best lastig om mensen te vinden als je (nog) niet zo'n groot netwerk hebt! Haha...
    Ben benieuwd naar de uitdaging van het SU-per Challengeblog morgen, dus ik kom zeker even kijken!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten met mooie kleuren! Ook leuk dat de enveloppen er zo goed bijpassen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!