Pagina's

donderdag 4 april 2013

SU-per challenge #4!

Eet Smakelijk! Dat is het thema van de nieuwe uitdaging op het SU-per Challengeblog! Lastig zeg je? Ja, misschien wel, maar als je kijkt wat de team leden gemaakt hebben wordt je vanzelf geïnspireerd!! 
Daarom dagen we jullie uit om je fantasie de vrije loop te laten met dit thema en we zijn benieuwd met welke creaties jullie komen!!

Ik heb voor het eerst mijn cookie stamps van Stampin'Up! uitgeprobeerd. Dat was leuk! Het ging eigenlijk heel erg goed, beter dan ik gedacht had. Daarna hebben we ook lekker van de koekjes gesnoept natuurlijk :-)
Ik heb er wel een aantal in zakjes gedaan om weg te geven hoor! 

Dit is mijn bijdrage aan de challenge:

Paper: Whisper White
Ink: Pink Pirouette, Pretty in Pink, Chocolate Chip, Lucky Limeade
Stamps: Vintage Vogue, Oh Hello, Papillon Potpourri, Sweet Pressed Cookie Stamps
Acc: Butterfly Punch, basic jewels, itty bitty punch


Hier zie je de koekjes voor ze de oven ingaan:


En hier een bord vol met koekjes:


Dit is zeker voor herhaling vatbaar, het was ook erg leuk om te doen!

Doen jullie ook mee met deze uitdaging? 

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Wat een gave koekjes! Erg leuk om te maken en ze zien er heerlijk uit ook. Leuk dat je er zelf ook een cadeauverpakking voor hebt gemaakt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!