Pagina's

donderdag 18 april 2013

SU-per Challenge #5

Hoi allemaal!!

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers! Leuk dat jullie mijn werk waarderen en het willen volgen! Op het blog van SU-per Challenges staat weer een nieuwe uitdaging. De vijfde alweer en deze week is het een sketch die ik voor jullie gemaakt heb. Volgens mij kun je er veel kanten mee op. Het design team heeft er leuke voorbeelden mee gemaakt! 

Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Whisper White, Polka Dot Parade DSP, Basic Black
Ink: Pumpkin Pie, Basic Black
Stamps: Party this way, Confetti
Acc: Chevron Embossingfolder, Pinwheel sizzlits, brad


Doen jullie ook weer mee? Dit is de sketch die je kunt gebruiken:
Zoals je kunt zien heb ik de pinwheel sizzlits gebruikt. Dat is nog best lastig om die goed in elkaar te zetten. Ik zal proberen een filmpje te vinden en die plaats ik dan maandag op het Challengeblog.

Lieve groetjes en tot gauw!


6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje heb je weer gemaakt! Erg mooie kleuren combi ook :)
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch, dus wie weet ga ik er nog mee aan de sla g. Jou kaart is trouwens ook prachtig.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna,
    WOW..ik vind je sketch prachtig en jouw uitwerking is prachtig..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, Erna!
    Lekker vrolijk!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super wat een leuke kaart weer!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk en lekker fel van kleur ! top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!