Pagina's

woensdag 24 april 2013

Workshop Tasje Moederdag

Hoi hoi!

Komende zaterdag geef ik een workshop bij mij thuis. We maken een tasje met het mooie designpapier "Comfort Caré" of je stempelt je eigen designpapier! En heb je tijd over, dan maak je ze gewoon allebei! Prima te gebruiken voor bijvoorbeeld moederdag. Kosten 10 euro inclusief alle materialen, koffie/thee en wat lekkers. Tijd 14.15 - 16.30 uur. Er zijn nog een paar plekjes, geef je snel op!



En dan was er nog een vraag hoe het afgelopen was met mijn auto: De schade wordt volgende week gerepareerd. Gelukkig geen eigen risico en niet achteruit in premie voor de verzekering! Ben gelukkig goed verzekerd :-)

Lieve groetjes en:

3 opmerkingen:

  1. Mooi tasje voor moederdag. Helaas heb ik geen tijd, anders was ik graag gekomen. Veel knutselplezier zaterdag.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje! Veel plezier zaterdag in ieder geval :)
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erna, die zijn LEUK, daar wordt toch iedere moeder blij van ... toch! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!