Pagina's

zondag 19 mei 2013

Bedankkaartje

Hoi allemaal!!

Lekker lang weekend, maar helaas laat de zon ons hier in Apeldoorn een beetje in de steek...
Lekker weer dus om te freubelen! Ik vond een uitdaging met een sketch van Mojo Monday. (Dat was één van de eerste bloggen waar ik mee deed aan challenges :-))
Met de "verhuizing" van mijn kamer kwam ik ook weer van alles tegen waarvan ik niet meer wist dat ik het had.... zo ook dit mooie design papier van Stampin'Up! dat inmiddels niet meer verkrijgbaar is. Maar waar nog wel heel mooie kaartjes mee gemaakt kunnen worden (al zeg ik het zelf, haha)
Ondergrondje geëmbost, strookje papier er op. Tekst op een uitgestanst vormpje en een vlinder erbij en ik vond het wel af zo. En jullie??



Dit is de sketch:

Lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Ja hoor, helemaal af en weer erg leuk zoals gewoonlijk. Top kaart.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Erna,
    dat papier is heel mooi, ik hou erg van streepjespapier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, Erna!
    Wat een kamer opruimen al niet kan doen!
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geslaagd kaartje ! tja, soms is het 'oude' papier toch nog een nieuw leven gegund...
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!