Pagina's

maandag 20 mei 2013

Cas(e) this sketch!

Gisteren kwam ik deze gave sketch tegen! Hij staat op het blog van Cas(e) this Sketch. En ik wist gelijk dat ik er iets mee wilde doen. Aangezien ik gisteren lekker gefreubeld heb omdat het weer hier toch niet zo super was, heb ik dit kaartje ermee gemaakt:

Paper: Whisper White, Cameo Coral, Tea for Two DSP
Ink: Lucky Limeade, Crumb Cake
Stamps: Teeny Tiny Sentiments, French Foliage
Acc: twine, jewelry tag punch, marker

Ik heb heel simpel de hexagons uitgeknipt uit design papier, twee vormpjes los geknipt en die er naast geplakt. Wat druppels gestempeld, op een bijpassende kleur kaart geplakt. Met de marker de lijntjes langs de rand getekend. Toen nog wat twine er om heen gedaan en daar een tagje aan gemaakt.

Ik ben ook nog bezig geweest met het maken van een miniboekje, maar dat laat ik jullie een andere keer zien. Voor nu: lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. wauw supergaaf en kan ook gelijk meedoen met CASE study.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat toch een leuk kaartje geworden! Erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Erna,
    maar heb je hem wel gelinkt daar?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een geweldige kaart!!! Kan niet wachten op de Hexagon pons ;) Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, leuk dat je die hebt uitgeknipt op zo'n leuk papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your take on the sketch. I like the spatter:) Thanks for playing along with us @ CAS(E) this Sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm a sucker for a good hexagon card and this is gorgeous! Thanks for joining us at CAS(E) this Sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!