Pagina's

zaterdag 18 mei 2013

Condoleance kaarten

Afgelopen week had ik voor twee mensen een condoleance kaart nodig. Daarom heb ik twee kaarten in dezelfde stijl gemaakt. Ik vond de eerste nl. wel geslaagd, dus vandaar dat ik in die stijl verder ben gegaan. Dit is mijn eerste kaartje:


Voor de familie van een oud-collega die onverwachts overleden is.



En deze voor lieve vrienden van ons waarvan de (schoon)vader overleden is.
Bij het tweede kaartje heb ik een tekst aan de binnenkant gemaakt.

De teksten zijn van "inkerbell" alle overige materialen zijn van Stampin'Up! Vorige week hebben we gehoord dat Stampin'Up! ook met Nederlandse teksten gaat komen! Dat is natuurlijk goed nieuws!
Wanneer dat is nog niet bekend, maar dat het gaat komen is zeker.
Ik hou jullie op de hoogte!

Voor nu een fijn Pinkster-weekend, lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Heel stijlvolle kaarten, mooie combinaties
    Fijn weekend
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en stijlvol. Van dat tweede kaartje moet je ons toch nog eens leren hoe je die twee folders over elkaar maakt. Mij lukt het nog steeds niet. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Erna, ze zijn heel erg mooi en stijlvol! Doet altijd goed om een kaart te krijgen en ik denk dat een zelfgemaakte nog meer gewaardeerd wordt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Erna! Deze zijn heel stijlvol. Super ook hoe je twee embossing folders hebt gecombineerd, dat moet ik ook maar eens gaan proberen.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon mooi en wat een prachtige teksten.
    Groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!