Pagina's

maandag 27 mei 2013

Crazy for Cas

Op het Crazy for Cas blog staat deze week een uitdaging om een Ton-sur-ton kaartje te maken. Leuk!
Eén van mijn favoriete kleuren is paars, en ik heb deze kleur dan ook gebruikt voor mijn kaartje.

Ik heb de gelijnde bloemen gestempeld met Elegant Eggplant en het hart van de bloem met Wisteria Wonder. De tekst is vandaag van PTI. Alle andere materialen zijn natuurlijk van Stampin'Up!

Dit is mijn kaartje:

Paper: Whisper White, Elegant Eggplant
Ink: Elegant Eggplant, Wisteria Wonder, Basic Black
Stamps: Secret Garden, (tekst PTI)
Acc: basic jewels

Dan wil ik ook nog mijn nieuwe volgers welkom heten! Leuk dat jullie mij gevonden hebben en me willen volgen!

Lieve groetjes en:


12 opmerkingen:

  1. Toevallig, ik ben ook met deze bloem bezig.
    Mooie kaart weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje is dit geworden! De kleuren paars passen echt heel goed bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Erna! Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS! En wat zijn deze bloemen toch prachtig...

    Groetjes,
    marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor! Prachtige bloem trouwens.
    Bedankt voor het meedoen bij Crazy for Cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En die drie kleine bling bling steentje maken het af. Tekststempel is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje weer Erna, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna, wat is dit toch een prachtige stempelset! Op de inspiratiefoto in het boekje komt hij helemaal niet zo mooi tot zijn recht dan hier op jouw kaart!! Heel mooie kaart. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gedaan! Prachtig die bloemen.
    Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige CAS kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo, Zo leuk om alle inzendingen te bekijken !
    Mooie kaart ! Ik heb voor de eerste keer mee gedaan !
    groetjes !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart geworden, zeg! Mooi die paarse kleuren


    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!