Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

Drie Challenges!

Goedemorgen allemaal!

Gisterenmiddag bedachten we met een paar vriendinnen om te gaan freubelen (op afstand, want we wonen niet bij elkaar in de buurt helaas). Ik zat al dagen met de feestkaart voor EHI in mijn hoofd, maar kon nog geen geschikt idee vinden. Daarom hebben we dat als thema genomen. Daarna ging ik zoeken wat ik daar nu verder voor zou kunnen gebruiken. En ik vond de liftchallenge, dus die kaart heb ik voor de sketch als uitgangspunt genomen. Toen nog wat kleuren.... na wat heen en weer surfen vond ik de CQC challenge en ben ik met Certainly Celery, Calypso Coral en Ruby Red gaan werken. 

Dit is mijn kaartje geworden:



Bij EHI moest je volger worden om mee te kunnen doen. Nou dacht ik dat ik al volger was van hun, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn! Ben dus gauw volger geworden dames :-))

Dit is het kaartje dat gelift moest worden:


En dit is de kleurenchallenge van CQC:


Nu nog bedenken wie er binnenkort een feestje viert, dan weet ik ook waar ik het kaartje heen kan sturen. Nog iemand tips?? :-)

Mocht je nog zin hebben in een middagje freubelen, a.s. zaterdag geef ik een party bij mij thuis. Er is nog plek! Deelname is gratis en de tijd is van 14.00 - 16.30. Geef je even op!

Voor nu: lieve groetjes en :


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk kaartje met de ballonnen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele uitwerking van de liftchallenge. Leuk die vrolijke ballonnen en mooie kleurtjes ook. Bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt, en je
    hebt de challenges heel mooi weten te combineren, gaaf ☺

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Een gezellige avond gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk die ballonnen. Wordt je gewoon vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje geweldig!! Wat een originele lift zeg!!
    groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje heb je gemaakt
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ballonnen zijn tof zeg! Vind je liftkaart mooi, en super mooie kleuren!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Erna, ik vind hem supermooi.
    Leuk dat je meedoet aan de candychallenge van EHI, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!