Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

Easel Vlinderkaart

Vorige week ben ik in Kampen geweest om daar een party te geven. De gastvrouw had gevraagd of ik iets wilde verzinnen met de Big Shot. Dus na wat rondneuzen op internet vond ik een Easel Vlinder kaart die ik in mijn eigen stijl gemaakt heb. De gasten vonden het leuk om te doen.
Ik heb de Beautiful Butterflies Bigz die gebruikt, de Beautiful Wings Embosslitz en de Square Lattice Embossingfolder.

Ook heb ik er nog een envelopje bij gemaakt waar ook weer een vlinder op terug komt.

Dit is het projectje:


En dit is de vlinderkaart van dichterbij:


De bovenste vlinder is gestempeld met de bloemen uit de set Elements of Style en daarna zijn de bloemen en de blaadjes ingekleurd. De randjes zijn gesponst en op het onderste stukje ook nog wat aan de zijkant gestempeld.

We zijn de afgelopen week al erg druk geweest met de bovenverdieping en mijn hobbykamer begint ook vorm te krijgen. Ik heb nieuwe kasten gekocht bij Ikea en er moet nog behangen worden en de vaste kast moet nog geverfd worden. Dus het duurt nog wel eventjes voor het echt klaar is?

Vandaag had ik een teamdag bij mij thuis, met degenen die zich via mij ingeschreven hebben bij Stampin'Up! (mijn downlines dus) Het was erg gezellig en we hebben leuke dingen gedaan. Maar daarover een volgende keer meer. Voor nu:

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie vlinder en bijpassende enveloppe. Ziet er echt mooi uit! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee zeg! Heb je erg mooi gemaakt :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie, Erna!
    Wauw, die wil ik ook wel een keertje maken...
    En je hobbykamer, geef je tzt een keer een rondleiding?
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Erna,
    wat een geweldige kaart, die vlinder easel! Een schoonheid!
    Je bent maar druk met alles zeg! Veel plezier met het inrichten van je hobbykamer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart, ook leuk die enveloppe erbij. Maakt he helemaal af.
    Freubelgroetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vlindervorm, zeer origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!